1. Kortingscodes en affiliate marketing.
Het bijhouden van ROI en het compenseren van influencers voor affiliate marketing is eenvoudig te realiseren met aangepaste URL’s en unieke kortingscodes.
2. Wedstrijden en weggeefacties
Competities, weggeefacties en prijsvragen zijn uitstekende manieren om meer merkbekendheid te krijgen, buzz te genereren en betrokkenheid te stimuleren.
Afhankelijk van de prijs van uw product, kunt u gemakkelijk ruimte maken in uw budget om elke maand een handvol producten weg te geven aan winnaars van de wedstrijd of rechtstreeks aan influencers.
Unbox-video’s van influencers, via hun YouTube-kanaal of Instagram live video, helpen je product onder de aandacht te brengen door het voor hun hele publiek te krijgen tegen minimale kosten voor je merk.
Sommige influencers ontvangen zoveel freebies en exclusieve producten dat ze een dag van de week wijden aan het uitpakken van al hun cadeaus op sociale media, het merk bedanken dat ze heeft gestuurd en ze dan en daar op het platform beoordelen of gebruiken.